smart tv

Everything about using Adblock Plus on Internet Explorer
Post Reply
adore

smart tv

Post by adore »

Is it possible to download adblock to IE on my samsung smart TV.
mapx

Re: smart tv

Post by mapx »

if samsung is an android system why do you want ABP for IE on that device ?
is it something else ?
adore

Post by adore »

I have a new curved screen Samsung. when i use the internet function I get unwanted pop up ads all the time. I had this on my computers and resolved it 100% with adblocplus. I can find my way round techy jargon and usually achieve what i need but it takes me ages and i am afraid of messing up other settings in my TV as i am just learning to use them all.. Sorry to be so thick but I am willing to learn. By the way thanks for replying.
mapx

Post by mapx »

again: if your device is an android one you could try to install the ABP for android
https://downloads.adblockplus.org/devbu ... usandroid/
guest

Post by guest »

samsung smart TV is ubuntu, not android.
I hate android, I hate ubuntu, I hate linux, I hate google and samsung products.
sUmMeR8

Post by sUmMeR8 »

Jag har länge letat efter en pålitlig streamingtjänst som kan erbjuda både sport och de senaste filmerna, och med Nordic IPTV fick jag precis det jag behövde. Tjänsten erbjuder tusentals kanaler från hela världen och ett enormt bibliotek med filmer och serier, allt i hög kvalitet upp till 4K och 8K. Det som imponerade mest var hur stabil streamingen är – inga irriterande avbrott eller buffring. Installationen var enkel och tog bara några minuter, och kundsupporten är tillgänglig dygnet runt om man behöver hjälp. Om du vill ha obegränsad underhållning på alla dina enheter, från smart-tv till mobilen, är Nordic IPTV ett perfekt val.
Post Reply